.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز: طبق اعلام دفتر رسانه وزارت صمت، کوروش کمپانی از اتحادیه صنف فروشندگان تجهیزات صوتی تصویری و تلفن همراه و اتحادیه صنف دستگاه‌های مخابراتی شهرستان تهران مجوز داشته، اما از وزارت صمت مجوزی نداشته است. کوروش کمپانی هم از اتحادیه فروشندگان تلفن همراه مجوز داشته هم از اتحادیه دستگاه‌های مخابراتی
شمال نیوز: طبق اعلام دفتر رسانه وزارت صمت، کوروش کمپانی از اتحادیه صنف فروشندگان تجهیزات صوتی تصویری و تلفن همراه و اتحادیه صنف دستگاه‌های مخابراتی شهرستان تهران مجوز داشته، اما از وزارت صمت مجوزی نداشته است.(ادامه)
بر اساس اطلاعیه سامانه جامع تجارت از تاریخ ۲۳ بهمن ماه سال جاری در زمان ثبت اسناد فروش به مصرف کننده تایر سواری، شماره برگ سبز خودرو و ۵ رقم انتهای شماره شاسی به صورت الزامی دریافت می‌شود. شرایط جدید فروش لاستیک اعلام شد
بر اساس اطلاعیه سامانه جامع تجارت از تاریخ ۲۳ بهمن ماه سال جاری در زمان ثبت اسناد فروش به مصرف کننده تایر سواری، شماره برگ سبز خودرو و ۵ رقم انتهای شماره شاسی به صورت الزامی دریافت می‌شود.(ادامه)
رئیس کل بانک مرکزی گفت: پول‌های ایران به هیچ وجه در قطر قفل نیست و روند ورود ۶ میلیارد دلار به کشور کاملا عادی است و در حال انجام اقدامات مربوطه هستیم. پول ایران در قطر قفل نیست
رئیس کل بانک مرکزی گفت: پول‌های ایران به هیچ وجه در قطر قفل نیست و روند ورود ۶ میلیارد دلار به کشور کاملا عادی است و در حال انجام اقدامات مربوطه هستیم.(ادامه)
اتاق اصناف ایران شرایط جدید خرید و فروش لاستیک را اعلام کرد. شرایط جدید خرید و فروش لاستیک اعلام شد
اتاق اصناف ایران شرایط جدید خرید و فروش لاستیک را اعلام کرد.(ادامه)
افزایش تورم در بزرگترین شهر ترکیه، پس از افزایش مالیات
ترکیه ماه گذشته یک رشته افزایش مالیات را برای جبران کسری بودجه گسترده خود - که به دلیل اعطای هزینه‌های انتخاباتی و تلاش‌های بازسازی پس از زلزله‌های فوریه تشدید شد - اعمال کرد. این اقدامات شامل سه برابر شدن مالیات بر سوخت بود.(ادامه)
قیمت جدید مرغ اعلام شد/ جزییات
دبیرکانون سراسری مرغ گوشتی گفت: با تحقق ۱۳۰ میلیون قطعه جوجه ریزی پیش بینی می‌شود که بازار مرغ به تعادل برسد.(ادامه)
برنج طارم و هاشمی از شالیکار کیلویی ۵۸ هزار و ۶۲۵ تومان خریداری می‌شود. در گیلان و مازندران قیمت آن به‌شکل عمده تا کیلویی ۱۰۰ هزار تومان افزایش پیدا می‌کند، اما وقتی به تهران می‌رسند قیمتشان تا ۲۰۰ هزار تومان هم بالا می‌رود.

قیمت برنج؛ جهش ۲۴۰ درصدی از شالیزار تا فروشگاه/طارم و هاشمی چند؟
برنج طارم و هاشمی از شالیکار کیلویی ۵۸ هزار و ۶۲۵ تومان خریداری می‌شود. در گیلان و مازندران قیمت آن به‌شکل عمده تا کیلویی ۱۰۰ هزار تومان افزایش پیدا می‌کند، اما وقتی به تهران می‌رسند قیمتشان تا ۲۰۰ هزار تومان هم بالا می‌رود. (ادامه)
سیمان گران شد/ جدول قیمت جدید
در سال ۱۴۰۲ تقاضا در بازار سیمان اضافه شده که به دلیل سرعت گرفتن پروژه‌های عمرانی و همچنین افزایش ساخت و ساز است و همین امر موجب افزایش قیمت کالا شده است و هم اکنون با عرضه متناسب با نیاز، در حال تامین نیاز بازار هستیم.(ادامه)
امروز قیمت طلا با افزایش ارزش دلار کاهش یافت و سرمایه‌گذاران برروی نشست‌های مهم سیاست‌گذاری بانک مرکزی در این هفته با توقف احتمالی افزایش نرخ بهره توسط فدرال رزرو آمریکا تمرکز کردند. قیمت طلای جهانی سقوط کرد
امروز قیمت طلا با افزایش ارزش دلار کاهش یافت و سرمایه‌گذاران برروی نشست‌های مهم سیاست‌گذاری بانک مرکزی در این هفته با توقف احتمالی افزایش نرخ بهره توسط فدرال رزرو آمریکا تمرکز کردند.(ادامه)
سرپرست معاونت توسعه بازرگانی وزارت جهاد کشاورزی قیمت جدید هر کیلوگرم شکر برای مصرف‌کننده را ۲۸ هزار تومان اعلام کرد، قیمت این محصول درب کارخانه ۲۵ هزار و ۵۰۰ تومان است. قیمت جدید شکر برای مصرف‌کننده ۲۸ هزار تومان اعلام شد
سرپرست معاونت توسعه بازرگانی وزارت جهاد کشاورزی قیمت جدید هر کیلوگرم شکر برای مصرف‌کننده را ۲۸ هزار تومان اعلام کرد، قیمت این محصول درب کارخانه ۲۵ هزار و ۵۰۰ تومان است.(ادامه)
سرپرست اداره کل دامپزشکی مازندران گفت: تاکنون گزارشی از ابتلا به تب کریمه کنگو در استان دریافت نشده است. تکذیب شیوع تب کریمه کنگو در مازندران
سرپرست اداره کل دامپزشکی مازندران گفت: تاکنون گزارشی از ابتلا به تب کریمه کنگو در استان دریافت نشده است.(ادامه)
وزیر صمت گفت: بعضی از خودروسازان به ویژه مونتاژ کارها به التهاب بازار دامن می‌زنند. مثلا برخی از این شرکتها، قسمتی از قیمت خود را به شکل سکه دریافت می‌کردند یا برای ثبت نام در فرصت کم مبلغ بالا می‌خواستند که امکان پذیر نبود. قیمت‌های خودرو در بازار آزاد کاذب است/ تلاش می‌کنیم از نیمه دوم سال امکان فروش قسطی خودرو هم فراهم شود/ واردات خودروی کارکرده در دستور کار قرار دارد/ روایتی از خودروسازانی که جای پول سکه می‌گرفتند(خبر)
وزیر صمت گفت: بعضی از خودروسازان به ویژه مونتاژ کارها به التهاب بازار دامن می‌زنند. مثلا برخی از این شرکتها، قسمتی از قیمت خود را به شکل سکه دریافت می‌کردند یا برای ثبت نام در فرصت کم مبلغ بالا می‌خواستند که امکان پذیر نبود.(ادامه)
مسئول اداره بهداشت و مدیریت بیماری‌های آبزیان اداره کل دامپزشکی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه استرس علت اصلی مرگ ماهی قرمز است، گفت: با رعایت چند نکته این ماهی‌ها حتی تا چند سال هم زنده می‌مانند. این کارها عمر ماهی قرمز را کم می‌کنند!
مسئول اداره بهداشت و مدیریت بیماری‌های آبزیان اداره کل دامپزشکی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه استرس علت اصلی مرگ ماهی قرمز است، گفت: با رعایت چند نکته این ماهی‌ها حتی تا چند سال هم زنده می‌مانند.(ادامه)
بسیاری از مسئولان وزارت جهاد اذعان می کنند که با توجه به شرایط مساعد تولید و ذخیره سازی مناسب شاهد آرامش و تثبیت قیمت اقلام اساسی خواهیم بود. در بازار اقلام‌ اساسی پایانی سال چه می‌گذرد؟
بسیاری از مسئولان وزارت جهاد اذعان می کنند که با توجه به شرایط مساعد تولید و ذخیره سازی مناسب شاهد آرامش و تثبیت قیمت اقلام اساسی خواهیم بود.(ادامه)
‌عرضه ‌لاستیک خودرو سواری با نرخ مصوب از 15 اسفندسکان؛ سخنگوی وزارت صمت گفت: فروش لاستیک سواری به قیمت مصوب، دوشنبه ۱۵ اسفند آغاز می‌شود. ‌عرضه ‌لاستیک خودرو سواری با نرخ مصوب از امروز
‌عرضه ‌لاستیک خودرو سواری با نرخ مصوب از 15 اسفندسکان؛ سخنگوی وزارت صمت گفت: فروش لاستیک سواری به قیمت مصوب، دوشنبه ۱۵ اسفند آغاز می‌شود.(ادامه)
شمال نیوز :  مشخص نیست دقیقاً ملاک و متر و معیاری که برای نظارت وجود دارد چیست؟ یا چه کسی گفته که سیب باید ۲۵ هزار تومان باشد لذا اصلا کسبه خرده پا در گرانی قصوری ندارند آنها هر مقدار که میوه را بخرند با یک میزان سود مشخص می فروشند

نظارت وارونه بر بازار شب عید/ رنج از گرانی می بریم نه گران فروشی !
شمال نیوز : مشخص نیست دقیقاً ملاک و متر و معیاری که برای نظارت وجود دارد چیست؟ یا چه کسی گفته که سیب باید ۲۵ هزار تومان باشد لذا اصلا کسبه خرده پا در گرانی قصوری ندارند آنها هر مقدار که میوه را بخرند با یک میزان سود مشخص می فروشند (ادامه)
رئیس اتحادیه بارفروشان گفت: با توجه به فراوانی عرضه و ذخیره سازی مناسب، قیمت میوه در شب عید تغییری ندارد. قیمت میوه در شب عید تغییری ندارد
رئیس اتحادیه بارفروشان گفت: با توجه به فراوانی عرضه و ذخیره سازی مناسب، قیمت میوه در شب عید تغییری ندارد.(ادامه)
از زمان آغاز رکود اقتصادی در انگلیس، کسب‌وکار‌های کوچک حدود نیمی از گردش مالی خود را از دست داده‌ و برای بقا با چالش‌های جدی مواجه‌اند. تورم در انگلیس و کسب‌و‌کار‌هایی که در لبه پرتگاه‌ قرار گرفته‌اند
از زمان آغاز رکود اقتصادی در انگلیس، کسب‌وکار‌های کوچک حدود نیمی از گردش مالی خود را از دست داده‌ و برای بقا با چالش‌های جدی مواجه‌اند.(ادامه)
رئیس اتحادیه بارفروشان گفت:با توجه به فراوانی عرضه در پی مساعد شدن شرایط جوی، قیمت میوه و سبزی ۱۰ تا ۱۵ درصد کاهش یافته است. میوه و سبزی ارزان شد
رئیس اتحادیه بارفروشان گفت:با توجه به فراوانی عرضه در پی مساعد شدن شرایط جوی، قیمت میوه و سبزی ۱۰ تا ۱۵ درصد کاهش یافته است.(ادامه)
رئیس انجمن‌ پرورش دهندگان مرغ گوشتی گفت: با توجه به میزان عرضه و تقاضا پیش بینی می شود که قیمت مرغ تا اوایل اسفند تغییری نداشته باشد. بازار مرغ تا اوایل اسفند تغییری ندارد
رئیس انجمن‌ پرورش دهندگان مرغ گوشتی گفت: با توجه به میزان عرضه و تقاضا پیش بینی می شود که قیمت مرغ تا اوایل اسفند تغییری نداشته باشد.(ادامه)
شمال نیوز: قارچ هم این روزها به فهرست محصولات گرانقیمت پیوست و قیمتش با مرغ یکی شد. گرانی قارچ در ادامه گران شدن سریالی اجناس است که از ابتدای سال شدت بالایی گرفته بود و همچنان ادامه دارد تا جایی که این محصول پر مصرف از گوشت قرمز و مرغ جانماند. قیمت مرغ و قارچ هم اندازه شد!
شمال نیوز: قارچ هم این روزها به فهرست محصولات گرانقیمت پیوست و قیمتش با مرغ یکی شد. گرانی قارچ در ادامه گران شدن سریالی اجناس است که از ابتدای سال شدت بالایی گرفته بود و همچنان ادامه دارد تا جایی که این محصول پر مصرف از گوشت قرمز و مرغ جانماند.(ادامه)
ثروتمندترین خانواده جهان چطور از ثروت خود مراقبت می‌کند؟
خانواده آل نهیان مالک باشگاه فوتبال منچستر سیتی، مالک ده‌ها قصر هستند و سرمایه گذاری زیادی در اسپیس ایکس و ساوج ایکس فنتی انجام داده‌اند.(ادامه)
تقاضا برای خرید مرغ در بازار افزایش یافت
رئیس اتحادیه پرنده و ماهی گفت: با توجه به ازدیاد تقاضا برای خرید، قیمت هر کیلو مرغ به ۶۰ هزار تومان رسید.(ادامه)
هشدار پلیس به خریداران و فروشندگان ارز
رئیس پلیس امنیت اقتصادی اعلام کرد: هرگونه خرید و فروش ارز با هر مبلغی در خارج از شبکه بانکی یا صرافی‌های مجاز و از طریق افرادی مانند دلالان ممنوع است.(ادامه)
رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ تاکید که هرگونه خرید و فروش ارز با هر مبلغی در خارج از شبکه بانکی یا صرافی‌های مجاز و از طریق افرادی مانند دلالان و ... ممنوع است. پلیس: خرید و فروش ارز در خیابان جرم است
رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ تاکید که هرگونه خرید و فروش ارز با هر مبلغی در خارج از شبکه بانکی یا صرافی‌های مجاز و از طریق افرادی مانند دلالان و ... ممنوع است.(ادامه)
میوه ۲۰ درصد ارزان شد
عضو هیئت مدیره اتحادیه بارفروشان گفت: با توجه به ازدیاد عرضه در برابر تقاضا، قیمت ۲۰ درصد کاهش یافته است.(ادامه)
شمال نیوز : عضو هیأت مدیره انجمن واردکنندگان برنج به تازگی از احتمال کاهش ۱۰ درصدی قیمت برنج‌های خارجی در بازار خبر داده است. خبری که روی سفره مردم تاثیر دارد/ قیمت برنج پایین می‌آید؟
شمال نیوز : عضو هیأت مدیره انجمن واردکنندگان برنج به تازگی از احتمال کاهش ۱۰ درصدی قیمت برنج‌های خارجی در بازار خبر داده است.(ادامه)
علت گرانی موز چیست؟
قیمت موز در هفته‌های اخیر رو به افزایش گذاشته و در خرده‌فروشی‌ها از ۳۸هزار تومان به ۶۰هزار تومان رسیده است. (ادامه)
قیمت مرغ، تخم مرغ و گوشت امروز یکشنبه ۳۰ مرداد ماه
رئیس هیات مدیره اتحادیه مرکزی مرغداران گفت: قیمت مصوب تخم‌مرغ در مرغداری‌های افزایش نیافته و فروش تخم مرغ با قیمت‌های بالا گرانفروشی است.(ادامه)
قیمت گوشت گرم گوسفندی و گوساله امروز یکشنبه ۲۳ مردادماه ۱۴۰۱ در خرده‌فروشی‌های سطح شهر تهران اعلام شد. قیمت گوشت قرمز؛ امروز ۲۳ مرداد ۱۴۰۱/ شقه گوسفندی ۱۵۵,۰۰۰ تومان
قیمت گوشت گرم گوسفندی و گوساله امروز یکشنبه ۲۳ مردادماه ۱۴۰۱ در خرده‌فروشی‌های سطح شهر تهران اعلام شد.(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 10 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.262 seconds.